الأحد، 27 يوليو 2014

استمرار التقديم على الوظائف النسائية بالمؤسسة العامة للتدريب التقني

The post استمرار التقديم على الوظائف النسائية بالمؤسسة العامة للتدريب التقني شاهد المزيد وظائف السعودية - وظائف سبق - وظائف حكومية.


أعلنت المؤسسة العامة للتدريب التقني والمهني عن احتياجها من الوظائف التدريبية ( النسائية ) و المطلوب شغلها وفق الآتي: 1. قبول الطلبات على الوظائف اعتباراً من 19/09/1435هـ وحتى نهاية 06/10/1435هـ. 2. تقديم الطلبات يكون من خلال موقع المؤسسة على الانترنت (www.tvtc.gov.sa).… اقرأ المزيد »


The post استمرار التقديم على الوظائف النسائية بالمؤسسة العامة للتدريب التقنيشاهد المزيد وظائف السعودية - وظائف سبق - وظائف حكومية.


Female- Kids Spa Therapist - Rodana International

- Spa duties such as manicures, pedicures, also performing Cutting and Styling children’s hair and other duties upon request

- Give 5 Star quality customer services in the Kids spa and hair salon

- Organizing, planning and appointments (by phone or direct in store) for the Salon and spa.

- Communication with the team is essential for the coordination of events.

- Able to work under pressure and have patience with children.

- Passion in the beauty domain, able to up sell, link sell and promote all products in salon and products and services in the store.

- Managing any customer complaints or issues.

- Execution of manicure & pedicure activities.

- Execution of hair cutting, styling, shampooing, rinsing, tinting, waving, straightening, drying and any other relevant functions.

- Keeping children happy and entertained.

- Achieving monthly and annual targets and budgets for spa & salon.

- Store related tasks required, such as answering phone in general, floor stocking, cycle stock counts and inventory.

- Cover any extra hours or tasks before or after if required.

- Ensure store is open on time and covering shift if necessary.

- Timely submission of all required tasks.

- Being extremely caring and have an intrinsic inclination for children.

- Maintain and uphold safety regulations and standards by identifying and correcting conditions that affect the Customer, store and staff.

- Ensure the spa and hair salon are kept clean and hygienic, including hair instruments and appliances, such as scissors, combs, brushes, rollers for example.

- Ensure cleanliness of the store and that it complies with all rules and standards.

- Establish and maintain a positive working relationship with Kids and staff.


تفاصيل الوظيفة


























2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
الخبر, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
غيرذلكالدور الوظيفي:
الضيافة/السياحة/السفرقطاع الشركة:
2014-09-01تاريخ الالتحاق بالعمل:


المرشح المفضل


















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
أنثىالجنس:
دبلومالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف غيرذلك في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1nvG0lH

Sales in the food industry - Jamal Bin Mahfouz Est.

-visit clients to show samples and take orders.

-arrange a schedule of visits to major potential buyers by contacting people and making appointments.

-quote and negotiate prices and credit terms.

-Study each item to know which costumer belongs to which item/s.

-Study our competitors & know their prices

-plan and work towards meeting sales targets and budgets.

-Helps customer make selections by building customer confidence; offering suggestions and opinions.

-Establish and maintain current client and potential client relationships.

-travel around the kingdom.


تفاصيل الوظيفة


























2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
المبيعاتالدور الوظيفي:
شركة توزيع سلع إستهلاكيةقطاع الشركة:
2014-08-03تاريخ الالتحاق بالعمل:


المرشح المفضل


















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
الإمارات العربية المتحدة; استراليا; البحرين; كندا; جيبوتى; الجزائر; مصر; بريطانيا العظمى; أيرلندا; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; نيو زيلندا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; المملكة المتحدة; الولايات المتحدة; اليمنالجنسية:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المبيعات في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1nKDVnb

Partner Account Manager (Only Saudi National) - INTIGRAL

• Analyze markets and identify new partners across all intigral territories (KSA and International)

• Evaluate partners portfolio of product, services, and content and apply clear selection methodology (business case, service uniqueness, exclusivity, etc..) to select and on board partners

• Negotiate with partners the best Business model/commercial terms that fits intigral strategy, direction, and business targets

• Follow up internally across all departments to ensure contract signature, integration, test and launch of services, revenues reporting and invoices, and termination

• Use internal tools and ensure monitoring of accounts performance vs budget

• Communicate to management accounts results, and develop enhancement plans, and new initiatives to meet targets

• Build clear and precise visibility and understanding of all partners’ services including best/least performing, unique, branded, etc., define a plan to turn around low performing services and alternatively ensure continuous cleanup/termination for low performing services and support for strong services

• Develop a detailed marketing plan for each partner to promote services across all channels (bulk, MCA, ECN, digital, cross selling) and Collaborate closely with marketing team to ensure execution

• Coordinate with STC account management team to push partner’s selected services and actively follow up on the requests to ensure execution

• Hold recurrent meetings with all partners depending on partner importance

• Support partners in all their requests and ensure strong partner satisfaction

• Achieve sales and gross margin targets


تفاصيل الوظيفة






















2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
المبيعاتالدور الوظيفي:
اتصالات; فنون/ترفيه/إعلامقطاع الشركة:


المرشح المفضل














متوسط الخبرةالمستوى المهني:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المبيعات في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1nKDSrm

Assistant Administrator

We are looking for Male/ Female " Assistant Administrator " for our Branch Office, The Company consists of multiple independent operating Divisions addressing specific worldwide business,





candidates with relative qualifications are welcome to apply,





very attractive salary, Medical, Bonus and Car


تفاصيل الوظيفة






















2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
الخدمات الإداريةالدور الوظيفي:
خدمات إدارية; سكرتارية; خدمات دعميهقطاع الشركة:


المرشح المفضل










مبتدئالمستوى المهني:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1rUGQJ8

Head of Sales-Saudi - Executive Solutions

Salary: TBC



The role will be responsible for managing all commercial and underwriting aspects of the company that is defined as the “Tourist and Finance Sector”. This includes Business Development, Business Renewals, Sales, Marketing, Bids and Proposals, Publicity, Communications and Clients’ Maintenance. Below are the other Duties and Responsibilities for this role;



Duties and Responsibilities:

• Develop New Business and Sources of Business.

• Acquire and Maintain a Situation Awareness of the Markets and Sectors under his scope of activities.

• Acquire and maintain a thorough understanding of business trends and competition.

• Organize, track and report all business. New and existing.

• Support, review and follow up quotations, proposals, tenders and renewals of new or existing portfolio.

• Review existing contract terms and negotiate new contracts.

• Keep a constant control of contract’s profitability and cash flow.

• Propose solutions to improve unprofitable contracts or to solve problems and conflicts related to payments or accounting.

• Coordinate with other departments (administration, operations, IT) all processes related to his area of competence.

• Acquire and maintain a reasonable understanding of underwriting techniques and procedures.

• Manage and coordinate Gulf Assist’s commercial and marketing activities.

• Monitor and manage all relationships with customers. Establish and maintain a Customer Relationship Management system.

• Establish and maintain an updated Customer Data Base.

• Organize, track and report all commercial activities.

• Support the development and maintenance of Gulf Assist strategic business plan.

• Use the strategic business development plan as a roadmap.

• Develop and manage the execution of specific business plans in his area.

• Acquire and maintain a situation awareness of the company’s strategy.

• Attend conferences, workshops, technical meetings and business meetings as required.

• Manage correctly and honestly the department budget.

• Any other commercial,underwriting and marketing activity that maybe considered important to the company and in accordance with the general job description of the employee


تفاصيل الوظيفة






















2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
المبيعاتالدور الوظيفي:
تأمينقطاع الشركة:


المرشح المفضل


















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المبيعات في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1AlwTJu

السبت، 26 يوليو 2014

Switch Board Coordinator - Zain Group

Role Purpose:



To Central SB of Zain contact



Key Accountabilities:



Receiving

* Dealing with Zain customers connected directly to the main Zain Number #0592444444



Supporting

* Follow-up with others and provide weekly reports

* Attending customers queries & requests



Helping

* Handling with all the customer complaints and coordinate with local depts. to solve


تفاصيل الوظيفة






















2014-07-27تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
الخدمات الإداريةالدور الوظيفي:
مال واقتصادقطاع الشركة:


المرشح المفضل










مبتدئالمستوى المهني:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1pjFHdl