الثلاثاء، 29 أبريل 2014

Marketing Manager - Hani Bagedo International Brands

The Marketing Manager will be responsible to analysis the market trend as per the reports generated by the marketing company which includes two major parties the Exhibition houses that will be covering the offline marketing from the local market and the online company that be conducting the marketing for the brand online. The marketing manager will delegate with the two companies and set the targets for the HBIB Management according to the trends and Analysis of the reports.

• Monitoring and analyzing market trends



• Studying competitors' products and services



• Exploring ways of improving existing products and services, and increasing profitability



• Identifying target markets and developing strategies to communicate with them.


تفاصيل الوظيفة






















2014-04-29تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
التسويقالدور الوظيفي:
إعلانقطاع الشركة:


المرشح المفضل














إدارةالمستوى المهني:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1m5JXhP