Experience and appreciation of Service Level Agreements (SLAs) (preferably in the financial area) is a MUST
-Role is for a Service Manager facilitating the Service Level Management process with a focus on delivering services to business areas within the banking industry.
-Support the Incident Management process with incident follow ups
-Help manage expectations by keeping the business informed as and when needed
-Educate and spread awarenes amongst stakeholders of the drive and focus towards service management
-Improve Problem detection, logging and resolution
-Support Service Reviews with current performance and actions items for discussion
-Initiate any actions required to maintain or improve service levels
تفاصيل الوظيفة
| 2013-11-11 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| التقني | الدور الوظيفي: |
| بنوك | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://www.bayt.com/ar/job/services%2dmanager%2dit%2ddepartment%2din%2dsaudi%2darabia%2d2981598/