الأحد، 10 نوفمبر 2013

Services Manager IT Department - Saudi Hollandi Bank

Experience and appreciation of Service Level Agreements (SLAs) (preferably in the financial area) is a MUST



-Role is for a Service Manager facilitating the Service Level Management process with a focus on delivering services to business areas within the banking industry.



-Support the Incident Management process with incident follow ups

-Help manage expectations by keeping the business informed as and when needed

-Educate and spread awarenes amongst stakeholders of the drive and focus towards service management

-Improve Problem detection, logging and resolution

-Support Service Reviews with current performance and actions items for discussion

-Initiate any actions required to maintain or improve service levels


تفاصيل الوظيفة






















2013-11-11تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
التقنيالدور الوظيفي:
بنوكقطاع الشركة:


المرشح المفضل














متوسط الخبرةالمستوى المهني:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://www.bayt.com/ar/job/services%2dmanager%2dit%2ddepartment%2din%2dsaudi%2darabia%2d2981598/