-Receiving tickets from the system (Installation, Maintenance, Roll, Training, Update Software, Pull Out, and Replacement) and close them after they’re completed.
-Installation of POS terminals to include: preparing terminals & paper roll before visiting customers for new installations
-Liaising with helpdesk Dept. for resolving ticket and POS requests.
-Providing helpdesk Dept. with tickets’ update on daily basis after checking the pending report sent at morning.
- Preparing job order for each visit to customers explaining the situation even if there was no ticket opened or when facing a certain problem; ex: customer refused to install the terminal, took terminal for repair.
-Informing helpdesk Dept. with every new case or issue to be handled and fixed; either customer related or bank related and wait for helpdesk confirmation.
- Maintain current and accurate inventory of technology hardware, software and resources
-Driving to local cities if POS terminal maintenance required.
تفاصيل الوظيفة
| 2013-11-07 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| التقني | الدور الوظيفي: |
| كومبيوتر/هاردوير | قطاع الشركة: |
| US $1,000 | الراتب الشهري: |
| 2013-11-17 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| الهند; الفليبين; باكستان; المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| دبلوم | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://www.bayt.com/ar/job/technician%2din%2dsaudi%2darabia%2d2980540/