الخميس، 7 نوفمبر 2013

Technician - Geidea

-Receiving tickets from the system (Installation, Maintenance, Roll, Training, Update Software, Pull Out, and Replacement) and close them after they’re completed.



-Installation of POS terminals to include: preparing terminals & paper roll before visiting customers for new installations



-Liaising with helpdesk Dept. for resolving ticket and POS requests.



-Providing helpdesk Dept. with tickets’ update on daily basis after checking the pending report sent at morning.



- Preparing job order for each visit to customers explaining the situation even if there was no ticket opened or when facing a certain problem; ex: customer refused to install the terminal, took terminal for repair.



-Informing helpdesk Dept. with every new case or issue to be handled and fixed; either customer related or bank related and wait for helpdesk confirmation.



- Maintain current and accurate inventory of technology hardware, software and resources



-Driving to local cities if POS terminal maintenance required.


تفاصيل الوظيفة






























2013-11-07تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
التقنيالدور الوظيفي:
كومبيوتر/هاردويرقطاع الشركة:
US $1,000الراتب الشهري:
2013-11-17تاريخ الالتحاق بالعمل:


المرشح المفضل






















مبتدئالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
الهند; الفليبين; باكستان; المملكة العربية السعوديةالجنسية:
دبلومالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://www.bayt.com/ar/job/technician%2din%2dsaudi%2darabia%2d2980540/