Supervise all daily and weekly IT procedures, report directly to IT Manager
Provide Helpdesk Support and resolve problems to the end users
Monitor and respond quickly and effectively to requests received through IT
Manger or Through Users
Monitor and make health-check to servers and backup
Troubleshoot and resolve all problems encountered with hardware and software
Install, test and configure new workstation, peripheral equipment and software
Follow-up and monitor any work that related to IT Department while coordinating
with IT Manger, such as Time Attendance machine and Software
Provide technical support on the location or by remote Assistant session or by
phone support
Monitor and remove virus,spyware, and other non-authorized software
Do hardware maintenance and checkups for PC’s and printers
Troubleshoot network problems and diagnose errors
تفاصيل الوظيفة
2014-11-27 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التقني | الدور الوظيفي: |
صناعة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
الهند; الأردن; لبنان; الفليبين; فلسطين | الجنسية: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1uMV4KB