Open, sort, and distribute incoming correspondence, including faxes and email.
File and retrieve project documents, records, and reports.
Prepare responses to correspondence containing routine inquiries.
Perform general office duties such as ordering supplies, maintaining records management systems, and performing basic bookkeeping work
تفاصيل الوظيفة
2014-11-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
سكرتارية | الدور الوظيفي: |
بناء وتشييد | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1rKmHTc