Duties & Responsibilities:
-Compiles and sorts documents, such as invoices and cheques, sustaining business transactions.
- Verifies and posts details of business transactions and maintaining complete general ledger accounts.
- Prepares Financial Statements, Payroll.
- Keep track of Inventory, Accounts Payable, Accounts Receivable and data entry
- Reconciliation of Statements
- Reviews balance and interpret computer reports and make corrections.
- Make recommendations on opening new accounts, and closing redundant accounts.
- Interact with external and internal auditors and providing information for them.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-08-28 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| المحاسبة/الشؤون المالية | الدور الوظيفي: |
| محاسبة ومراجعة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المحاسبة/الشؤون المالية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1izpEXm