Basic Function:
Answer phones to respond to orders, general customer inquiries and requests.
Duties & Responsibilities:
1. Answer phones and respond to customer requests.
2. Place customer orders in computer system.
3. Provide customers with product and service information.
4. Transfer customer calls to appropriate staff.
5. Identify, research, and resolve customer issues by using the E-mail.
6. Follow-up on customer inquiries not immediately resolved.
7. Complete call logs and reports.
8. Recognize, document and alert the supervisor of trends in customer calls.
9. Recommend process improvements.
Other duties as assigned.
تفاصيل الوظيفة
2014-08-31 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
خطوط الطيران/الطيران | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
أنثى | الجنس: |
دبلوم | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1pvPNu4