- Support the HR department in carrying out general HR, Administration functions and operations.
- Maintaining employee’s files and the HR filing system.
- Assisting with the day-to-day efficient operation of the HR office.
- Prepare all kind of HR certificates.
- Prepare memos, circular and reports.
- Draft contracts of employment.
- Supervising new employee’s office and all their requirements.
- Assist the Administration Department in tracking the employee’s presence and attendance.
- Following Up visas and cancellation visas.
- Conducting follow up with departments as required.
- Perform general duties but not limited to : photocopying, faxing, mailing and filling.
- Data entry activities and other HR activities.
تفاصيل الوظيفة
2014-08-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الموارد البشريّة | الدور الوظيفي: |
اتصالات; بيع بالتجزئة/بيع بالجملة | قطاع الشركة: |
US $2,000 | الراتب الشهري: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الموارد البشريّة في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/XnGvnX