Maintains office services by organising office operations and procedures; controlling correspondence; designing filing systems; reviewing and approving supply requisitions; assigning and monitoring clerical functions.
Provides historical reference by defining procedures for retention, protection, retrieval, transfer, and disposal of records.
Maintains office efficiency by planning and implementing office systems, layouts, and equipment procurement.
Designs and implements office policies by establishing standards and procedures; measuring results against standards; making necessary adjustments.
Completes operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results.
Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
تفاصيل الوظيفة
2014-08-02 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
إنترنت; عقارات | قطاع الشركة: |
US $1,500 | الراتب الشهري: |
2014-09-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; الهند; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; باكستان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1kdDd0Q