manage and coordinate all marketing, advertising and promotional staff and activities conduct market research to determine market requirements for existing and future products analysis of customer research, current market conditions and competitor information develop and implement marketing plans and projects for new and existing products manage the productivity of the marketing plans and projects monitor, review and report on all marketing activity and results determine and manage the marketing budget deliver marketing activity within agreed budget develop pricing strategy liaison with media and advertising
تفاصيل الوظيفة
2013-12-31 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التسويق | الدور الوظيفي: |
شركة توزيع سلع إستهلاكية | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://www.bayt.com/ar/job/marketing%2dmanager%2din%2dsaudi%2darabia%2d3000145/