Provide office support services in order to ensure efficiency and effectiveness within the Management office.
- Receive, direct telephone messages and fax messages.- Maintain the general filing system and file all correspondence.- Provide word-processing and admin support to management.- Perform other related duties as an when required- Manage diary- Travel arrangements- Prepare documents and files- Manage office supplies- Coordinate meetings
تفاصيل الوظيفة
| 2014-10-09 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
| عقارات; شركة توزيع سلع إستهلاكية; بناء وتشييد | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1yakKHT