- Organize and coordinate the writing and sending of correspondence, Emails.
- File and retrieve corporate documents, records, and reports.
- Prepare the agenda for various meetings
- Attend meetings in order to record minutes.
- Compile, transcribe, and distribute minutes of meetings.
- Conduct research, compile data, and prepare papers for consideration and presentation by executives, and boards of directors.
- Recommend solutions to management.
- Perform general office duties such as ordering supplies, maintaining records, management systems, and performing basic book keeping work.
- Make travel arrangements for executives.
- Manage and maintain executives' schedules.
- Prepare invoices, reports, memos, letters, financial statements and other documents, using word processing, spreadsheet, and/or presentation software.
- Set up and oversee administrative policies and procedures for offices and/or organizations.Supervise and train other clerical staff.
- Review operating practices and procedures in order to determine whether improvements can be made in areas such as workflow, reporting procedures, or expenditures.
تفاصيل الوظيفة
2014-10-30 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
خدمات استشارية | قطاع الشركة: |
US $3,000 | الراتب الشهري: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1zOBuX5