الخميس، 30 أكتوبر 2014

Executive Assistant - Jeem Holding

- Organize and coordinate the writing and sending of correspondence, Emails.

- File and retrieve corporate documents, records, and reports.

- Prepare the agenda for various meetings

- Attend meetings in order to record minutes.

- Compile, transcribe, and distribute minutes of meetings.

- Conduct research, compile data, and prepare papers for consideration and presentation by executives, and boards of directors.

- Recommend solutions to management.

- Perform general office duties such as ordering supplies, maintaining records, management systems, and performing basic book keeping work.

- Make travel arrangements for executives.

- Manage and maintain executives' schedules.

- Prepare invoices, reports, memos, letters, financial statements and other documents, using word processing, spreadsheet, and/or presentation software.

- Set up and oversee administrative policies and procedures for offices and/or organizations.Supervise and train other clerical staff.

- Review operating practices and procedures in order to determine whether improvements can be made in areas such as workflow, reporting procedures, or expenditures.


تفاصيل الوظيفة


























2014-10-30تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
الخدمات الإداريةالدور الوظيفي:
خدمات استشاريةقطاع الشركة:
US $3,000الراتب الشهري:


المرشح المفضل


















إدارةالمستوى المهني:
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمنالجنسية:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1zOBuX5