- Manage all aspects of the retails stores operations - Sales, Staff & Stock.
- Prepare and get agreements on teh feasibility studies and capex for new brands.
- Buying function: Select from range proposed by the principals (opening order) for new brands as well as maintaining excellent working relationship with the brand principals at all levels.
- Recruit, train, motivate and develop all new brand personnel on teh brand to meet the initial start up of the business. And to maximise productivity by identifying training needs & requirements, through coaching/management adn sharing knowledge and information.
- Develop specific customer service standards relevant for the brands and put in systmes to implement those over and above the customer service guidelines for the entire company, in order to improve the brand performance in line with the BP.
- Contribute to company policies, procedures & systems, and ensure they are communicated clearly to brand stores sales team and that they are adhered to.
- Keeps abreast of fashion trends and sourcing new brands.
تفاصيل الوظيفة
2014-12-13 | تاريخ الإعلان عنها: |
المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الإدارة | الدور الوظيفي: |
بيع بالتجزئة/بيع بالجملة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
ماجستير | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الإدارة في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1DsAQAa