الاثنين، 29 ديسمبر 2014

Brand Manager - Makhzani- vogue Icon

In general, a brand manager’s job duties include

• Plan, develop and direct marketing efforts for a particular brand or product

• Create strategies to take advantage of market opportunities

• Conceptualize strategic initiatives and implement details of a campaign

• Execute strategies with cross-functional teams

• Manage external marketing partners such as advertising agencies, digital marketing firms and production companies

• Supervise brand content

• Manage access to brand asset

• Develop brand standards and usage guidelines

• Assist integration of campaigns with brand consistency

• Track consumer and market insights by reviewing metrics such as sales volume, market share, profit projections, pricing and distribution, and by conducting consumer research

Analyze sales data to update a brand or category portfolio, determine new products and delete underperforming products

• Write reports, specifications and creative briefs


تفاصيل الوظيفة






















2014-12-29تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
التسويقالدور الوظيفي:
الاهتمام بالأشخاص والخدمة; البناء و الهندسه المدنيهقطاع الشركة:


المرشح المفضل














متوسط الخبرةالمستوى المهني:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://www.bayt.com/ar/job/brand%2dmanager%2din%2dsaudi%2darabia%2d3179976/