• Taking notes or minutes of meeting • Arranging meetings and meeting rooms • Ensuring that reports are fill Promptly • Providing members with notice of meetings. • Arranging Travel and accommodations • Scheduling and organizing office activities and events. • Maintain materials & Stock (office supplies, stationary) • Maintain Archives (Documents and file paper works) • Correspondence & Coordination • Respect Time • Appearance: Dressed well and look presentable. (Formal) • Table should be clean. • Work in organized manner and be quick support the manager in an organization
تفاصيل الوظيفة
2014-12-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
سكرتارية | الدور الوظيفي: |
خدمات مالية | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1v3Aohk