الاثنين، 1 ديسمبر 2014

Executive Secretary - Almaqased Economic Advisory Center

• Taking notes or minutes of meeting • Arranging meetings and meeting rooms • Ensuring that reports are fill Promptly • Providing members with notice of meetings. • Arranging Travel and accommodations • Scheduling and organizing office activities and events. • Maintain materials & Stock (office supplies, stationary) • Maintain Archives (Documents and file paper works) • Correspondence & Coordination • Respect Time • Appearance: Dressed well and look presentable. (Formal) • Table should be clean. • Work in organized manner and be quick support the manager in an organization


تفاصيل الوظيفة






















2014-12-01تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
سكرتاريةالدور الوظيفي:
خدمات ماليةقطاع الشركة:


المرشح المفضل














متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1v3Aohk