- Using a variety of software packages to produce correspondence and documents, and maintain presentations, spreadsheets and databases.
- arranging meetings, taking minutes and keeping notes;
invoicing;
- looking after budgets;
- liaising with members of staff in other departments or external contacts;
- ordering and maintaining stationery and equipment supplies.
- organizing and storing paperwork, documents and computer-based information.
- travelling with the team or manager to take notes at meetings, take dictation and provide general assistance with presentations.
- arranging travel and accommodation.
- arranging both in-house and external events.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-12-15 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| سكرتارية | الدور الوظيفي: |
| إعلان | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1uLyfHq