Roles:
1. Develop forecasting & planning methods in partnership with concerned departments.
2. Forecast material needs and capital equipment needs in conjunction with concerned departments.
3. Manage all procurement process from identifying multiple local/ international suppliers/service providers to delivery and consumption.
4. Manage RFP process.
5. Manage inventory.
6. Negotiate and manage long-term contracts.
7. Manage relationships with local and international suppliers/service providers.
8. Manage relationship with Regulatory Bodies and Governmental Stakeholders.
9. Develop performance metrics; analyze such to recommend opportunities for improvement.
10. Participate in other activities with operations team to manage the business.
Some of Key Performance Indicators:
1. Inventory Turnover.
2. Payable Days.
3. Percentage of Cost Saving.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-12-05 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الخدمات السوقية (اللوجستية) | الدور الوظيفي: |
| زراعة/صيد | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات السوقية (اللوجستية) في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1CNIeWx