1- Assist the Business Office Manager with accounts receivable/payable, billing and resident account functions; create and update files and records using a PC or terminal
2- Collect and file documents, correspondence and other printed matter and making photo copies, sending faxes, organizing/maintain files
3- Perform office duties such as assisting with mailings, answering telephones, taking and relaying messages
4- Manage all relationships with office vendors including equipment, telephone, wireless, and mail.
5- Act as primary Receptionist (answering and directing calls)
6- Maintain office’s supplies: ordering, stocking, distributing
تفاصيل الوظيفة
| 2014-12-04 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
| بناء وتشييد | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| دبلوم | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1yUHOtl