الخميس، 4 ديسمبر 2014

Assistant - emc Germany

1- Assist the Business Office Manager with accounts receivable/payable, billing and resident account functions; create and update files and records using a PC or terminal

2- Collect and file documents, correspondence and other printed matter and making photo copies, sending faxes, organizing/maintain files

3- Perform office duties such as assisting with mailings, answering telephones, taking and relaying messages

4- Manage all relationships with office vendors including equipment, telephone, wireless, and mail.

5- Act as primary Receptionist (answering and directing calls)

6- Maintain office’s supplies: ordering, stocking, distributing


تفاصيل الوظيفة






















2014-12-04تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
الخدمات الإداريةالدور الوظيفي:
بناء وتشييدقطاع الشركة:


المرشح المفضل






















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:
دبلومالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1yUHOtl