The job includes 2 shifts one starts from 8:00AM-5:00 PM and 4:00PM-12:00AM.
The job includes:
- Greet customers warmly
- Handling face-to-face enquiries from customers.
- Thoroughly and efficiently gather customer information
- Access and fulfil customer needs, educate the customer where applicable
- Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision making.
- Responsible for compiling and generating reports as they relate to customer service surveys.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-05-28 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
| مطاعم و تسلية | قطاع الشركة: |
| 2014-06-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1mFw7jm