A leading Automotive company with over 20 years of presence in Saudi Arabia, offering world class vehicle sales & after sales experience to our valued customers, looking to hire Customer Relationship Management (CRM), General Manager.
Main Responsibility:
• Develop & implement customer relation management business unit to support our organization by obtaining, analyzing and verifying the accuracy of customer data, transactions & communication in a timely manner.
• Initiates and implements corrective action as needed in order to ensure that an excellent standard of service & high level of customer satisfaction is maintained.
• Prepare customer service reports, co-ordinate the handling of difficult or unusual situations.
Compensation & Benefits
The company offers competitive salary package, including housing, transportation, and family medical insurance.
تفاصيل الوظيفة
2014-05-29 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
سيارات | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
الإمارات العربية المتحدة; ألبانيا; النمسا; البوسنةوالهرسك; بلجيكا; بلغاريا; البحرين; بيلاروسيا; سويسرا; جمهوريةالتشيك; ألمانيا; جيبوتى; الدانمارك; الجزائر; ايستونيا; مصر; أسبانيا; فنلندا; فرنسا; بريطانيا العظمى; اليونان; كرواتيا; المجر; أيرلندا; العراق; أيسلندا; إيطاليا; الأردن; جزر القمر; كوسوفو; الكويت; لبنان; ليتوانيا; لوكسمبورج; لاتفيا; ليبيا; المغرب; مولدوفا; الجبل الأسود; مقدونيا; موريتانيا; هولندا; النرويج; عمان; بولا ندا; البرتغال; فلسطين; قطر; رومانيا; صربيا; روسيا; المملكة العربية السعودية; السودان; السويد; سلوفينيا; جمهورية سلوفاكيا; الصومال; سورية; تونس; اوكرانيا; اليمن | الجنسية: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1k3sLIg