الاثنين، 28 أكتوبر 2013

Call Center Agent - SAMACO

Summary:



Answer phones to respond to orders, general customer inquires, , and customer complaints. Project a professional company image through all communication tools interaction.



Primary Responsibilities:



• Answer phones and respond to customer requests.

• Contacting customers as required.

• Following the campaign procedure.

• Sell product and place customer orders in computer system.

• Provide customers with product and service information.

• Transfer customer calls to appropriate staff.

• Identify, research, and resolve customer issues using the computer system.

• Follow-up on customer inquires not immediately resolved.

• Recognize, document and alert the supervisor of trends in customer calls.

• Recommend process improvements.

• Other duties as assigned.



Reporting to: Call Center Supervisor.


تفاصيل الوظيفة


























2013-10-28تاريخ الإعلان عنها:
جدة, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
خدمة العملاءالدور الوظيفي:
سياراتقطاع الشركة:
US $2,000الراتب الشهري:


المرشح المفضل






















مبتدئالمستوى المهني:
أنثىالجنس:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:
الثانوية العامة أو ما يعادلهاالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://www.bayt.com/ar/job/call%2dcenter%2dagent%2din%2dsaudi%2darabia%2d2975701/