Summary:
Answer phones to respond to orders, general customer inquires, , and customer complaints. Project a professional company image through all communication tools interaction.
Primary Responsibilities:
• Answer phones and respond to customer requests.
• Contacting customers as required.
• Following the campaign procedure.
• Sell product and place customer orders in computer system.
• Provide customers with product and service information.
• Transfer customer calls to appropriate staff.
• Identify, research, and resolve customer issues using the computer system.
• Follow-up on customer inquires not immediately resolved.
• Recognize, document and alert the supervisor of trends in customer calls.
• Recommend process improvements.
• Other duties as assigned.
Reporting to: Call Center Supervisor.
تفاصيل الوظيفة
| 2013-10-28 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
| سيارات | قطاع الشركة: |
| US $2,000 | الراتب الشهري: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
| أنثى | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| الثانوية العامة أو ما يعادلها | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://www.bayt.com/ar/job/call%2dcenter%2dagent%2din%2dsaudi%2darabia%2d2975701/