الأربعاء، 30 أكتوبر 2013

Call Center Agent-موظف خدمة عملاء - Souq Group

Responsibilities:

• Use questioning and listening skills that support effective telephone communication

• Effectively deal with job stress, angry callers, and upset customers

• Use the most appropriate way to communicate with different behavior types on the telephone.

• Apply the elements of building positive rapport with different types of customers over the phone.

• Apply the proper telephone etiquette to satisfy various customer situations.

• Apply appropriate actions to effectively control a telephone call

•Identify voice skills and how to enhance a good telephone presentation.

• Meets commitments to customers

• Other duties as assigned.

• Display Time flexibility towards shifts as work requirements.


تفاصيل الوظيفة






















2013-10-30تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
خدمة العملاءالدور الوظيفي:
إنترنتقطاع الشركة:


المرشح المفضل






















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:
دبلومالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://www.bayt.com/ar/job/call%2dcenter%2dagent%2d%d9%85%d9%88%d8%b8%d9%81%2d%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a9%2d%d8%b9%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%a1%2din%2dsaudi%2darabia%2d2977039/