Responsibilities:
• Use questioning and listening skills that support effective telephone communication
• Effectively deal with job stress, angry callers, and upset customers
• Use the most appropriate way to communicate with different behavior types on the telephone.
• Apply the elements of building positive rapport with different types of customers over the phone.
• Apply the proper telephone etiquette to satisfy various customer situations.
• Apply appropriate actions to effectively control a telephone call
•Identify voice skills and how to enhance a good telephone presentation.
• Meets commitments to customers
• Other duties as assigned.
• Display Time flexibility towards shifts as work requirements.
تفاصيل الوظيفة
| 2013-10-30 | تاريخ الإعلان عنها: | 
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: | 
| خدمة العملاء | الدور الوظيفي: | 
| إنترنت | قطاع الشركة: | 
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: | 
| ذكر | الجنس: | 
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: | 
| دبلوم | الشهادة: | 
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://www.bayt.com/ar/job/call%2dcenter%2dagent%2d%d9%85%d9%88%d8%b8%d9%81%2d%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a9%2d%d8%b9%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%a1%2din%2dsaudi%2darabia%2d2977039/