Accountable to:
Medical Marketing Manager
Expected outcomes
1- Administers resources of the Marketing Department in a manner which emphasizes cost effectiveness.
2- Keeps current on policies and procedures, mission statement and Hospital Philosophy.
3- Develops computer skills to meet the requirements of the Hospital system.
4- Assumes other management roles when operational needs arise.
5- Promote the Scientific Activity of the Hospital and utilize it for marketing as the most important factor of the Hospital distinguishing.
6- Effective direction of marketing business in the medical field.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-01-28 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| التسويق | الدور الوظيفي: |
| طب/استشفاء; صحة عامة/غير ذلك; صحة عامة/ممارس/فني | قطاع الشركة: |
| 2014-02-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| إدارة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1jEInkP