الخميس، 29 يناير 2015

Administrator- HR - M.H. Alshaya Co.

You will carry out day-to-day administrative duties for allocated functions within HR such as maintaining the records of all subscribed and leased telephone lines, mobiles and associated payments. You will also carry out other admin related tasks as instructed.



Previous experience in an administration role is essential.



Alshaya International Trading Co., one of the world's leading retail franchise companies, operates 40 of the world's most recognised retail brands in KSA. With over 600 stores, we are growing fast and looking for talented individuals to join our team.


تفاصيل الوظيفة






















2015-01-29تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
الخدمات الإداريةالدور الوظيفي:
خدمات إداريةقطاع الشركة:


المرشح المفضل










مبتدئالمستوى المهني:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1ER4pZa