1. Handle all the Tickets w.r.t Desktop / Laptops / Printers / E-Podium.
2. Handle all the escalated tickets from the engineer / domain owners
3. Create Knowledge base and update central data pool.
4. Work on the tickets and resolve them with the right technical resources
5. Train and mentor L1 engineers to resolve tickets to save SLA failures.
6. Co-ordinate and implement change Requests
7. Installation & troubleshooting of critical applications and create AIGs or Update for any inconsistency.
8. Update Customer post implementations and obtain user confirmation.
9. Update IT Access and Help Desk immediately after every call.
10. Root Cause Analysis for repeat calls.
11. Self-learning to enhance skills on multiple applications or domains.
تفاصيل الوظيفة
2015-01-29 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التقني | الدور الوظيفي: |
خدمات دعميه | قطاع الشركة: |
US $2,000 | الراتب الشهري: |
المرشح المفضل
مبتدئ | المستوى المهني: |
أنثى | الجنس: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التقني في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1ER4psb