الاثنين، 27 يناير 2014

Executive Secretary - Mawten Real Estate Co.

SUMMERY

Provide high-level administrative support to the HoD by handling information requests, preparing statistical reports, and performing functions such as preparing correspondence, receiving visitors, and scheduling meetings.



PRIMARY RESPONSIBILITIES

- Streamline and manage the day to day affairs to ensure smooth functioning of the HoD’s Office.

- Handle all administrative matters pertaining to management related activities.

- Maintain HoD’s working schedule, calendar and organize his office.

- Schedule meetings & appointments, receive visitors, screen calls and handle other activities such as mailing, filing, typing, faxing

- Prepare minutes of meetings and distribute minutes as per requirement

- Prepare memos, office notices, routine letters, reports, etc., using tool such as word processing and spreadsheet etc.

- Open, sort, and distribute incoming correspondence, including faxes and email.

- Redirect or respond to queries in absence of or on behalf of the HoD.

- Prepare agendas and make arrangements for committee, board, and other mtgs.

- Coordinate and follow up with other Department Heads/Managers for information required by the HoD.

- Maintain relevant management information system as well as client contact information.

- Make travel arrangements, . travel itinerary, visas, accommodation, car rental etc.


تفاصيل الوظيفة






















2014-01-27تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
سكرتاريةالدور الوظيفي:
عقاراتقطاع الشركة:


المرشح المفضل






















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمنالجنسية:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1b0OLL6