- Understand and evaluate stores traffic sources as well as shopper/customers profiles
- Look for new incremental traffic sources on ongoing basis
- Customize marketing plans to ensure attracting the right traffic
- Understand consumer shopping behavior in each store and accordingly manage right merchandizing level
- Monitor, evaluate and propose action plans on competitive activities
- Monitor and evaluate sales trends and accordingly customize marketing plans
- Evaluate and implement national marketing plans on a regional level
- Liaise with media and advertising agencies ensure effective development and implementation of the plans
- Implement brand equity standards on store level. (merchandizing, communication, layout …etc)
تفاصيل الوظيفة
2015-02-26 | تاريخ الإعلان عنها: |
الخبر, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التسويق | الدور الوظيفي: |
بيع بالتجزئة/بيع بالجملة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1MVNjP8