Dealing with reservations by phone, e-mail, letter, fax or face-to-face
Checking guests into and out of the hotel, allocating rooms and handing out keys
Preparing bills and taking payments
Taking and passing on messages to guests
Answering questions about facilities in the hotel and the surrounding area
Dealing with complaints or problems
تفاصيل الوظيفة
2015-02-27 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
الخدمات | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
مبتدئ | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1BJ4Yqx