1. Provide office support services in order to ensure efficiency and effectiveness within the office
Receive, direct and relay telephone messages and fax messages
Maintain the general filing system and file all correspondence
Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference
telephone calls
Make preparations for meetings
Maintain an adequate inventory of office supplies
Provide word-processing, data entry and secretarial support
Coordinate incoming and outgoing mail/packages and liaise with couriers
2. Provide support to the executive team
Assist as requested
Provide administrative services
3. Perform other related duties as required
تفاصيل الوظيفة
| 2014-02-03 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
| غير ذلك | قطاع الشركة: |
| US $2,000 | الراتب الشهري: |
| 2014-03-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1nH9XON