The Role:
Accountable for the entire credit granting process, including the consistent application of a credit policy, periodic credit reviews of existing customer.
The Responsibilities:
* Provide management with daily, weekly, monthly, annual and ad-hoc reports.
* Coordinate with other departments (IT, NOC, marketing, Sales and customer care) to ensure that all subscribers and unit problems are resolved.
* Supports performance of customer credit analyses and assignment of customer credit status.
* Monitoring and reporting of accounts for lateness, balance owed, payment discrepancies, etc.
* Run daily and monthly quality assurance exercise to ensure that the quality provided for Zain subscribers are within the standard.
تفاصيل الوظيفة
2014-02-28 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
خدمة العملاء | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
مبتدئ | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1eEliXX