الاثنين، 3 مارس 2014

eMarketing Manager - Riyad Bank

Summary:

Responsible for developing, managing, and optimizing online marketing programs.

Provide analysis and insight to manage the success of marketing programs and evaluate new opportunities to maximize growth.



Duties and Responsibilities:

Develop a comprehensive eMarketing plan (objectives, strategies and budget)

Drive digital advertising

Work with Riyad Bank divisions and department to identify opportunities for eMarketing campaigns (eMail and SMS)

Manage interactive agencies, and manage the marketing and media campaigns to meet objectives

Oversee day-to-day eMarketing operations including Social Media

Oversee search engine marketing to maximize website traffic and conversion: paid/organic

Monitor trends to continually improve programs to meet goals

Track results and submit report on e-marketing efforts to the Marketing Director


تفاصيل الوظيفة






















2014-03-03تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
التسويقالدور الوظيفي:
بنوكقطاع الشركة:


المرشح المفضل














إدارةالمستوى المهني:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف






http://ift.tt/1kMyP4M