Summary:
Responsible for developing, managing, and optimizing online marketing programs.
Provide analysis and insight to manage the success of marketing programs and evaluate new opportunities to maximize growth.
Duties and Responsibilities:
Develop a comprehensive eMarketing plan (objectives, strategies and budget)
Drive digital advertising
Work with Riyad Bank divisions and department to identify opportunities for eMarketing campaigns (eMail and SMS)
Manage interactive agencies, and manage the marketing and media campaigns to meet objectives
Oversee day-to-day eMarketing operations including Social Media
Oversee search engine marketing to maximize website traffic and conversion: paid/organic
Monitor trends to continually improve programs to meet goals
Track results and submit report on e-marketing efforts to the Marketing Director
تفاصيل الوظيفة
| 2014-03-03 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| التسويق | الدور الوظيفي: |
| بنوك | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| إدارة | المستوى المهني: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1kMyP4M