• Submission, follow up, and collection of various legal documents (SAGIA license, Registration Certificate, GOSI Registration, Zakat certificate, etc.)
• Apply for different types of visa applications.
• Handle all correspondence between various government organizations (Ministry of Trade and Industry, Labor, Immigration, Municipality, Finance, Defence, etc.)
• Apply for different types of public and private permits.
• Ensure flawless timely renewal of all legal documents.
• Facilitate renewal of visas and various permits in a timely manner.
• Assist in various office administrative tasks requiring Arabic speaking resource.
تفاصيل الوظيفة
2014-03-27 | تاريخ الإعلان عنها: |
المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
تكنولوجيا المعلومات | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1rTcfMC