- Organize and coordinate the writing and sending of information- Write and present notes (often confidential)- Filter information and documents- Prepare the agenda for various committee meetings- Organize upper management meetings- Perform searches- Prepare the results of these searches for their presentation by executives- Meet with various groups or people to identify their requests- Recommend solutions to management- Act as a liaison between executives, management and the outside
تفاصيل الوظيفة
2014-09-30 | تاريخ الإعلان عنها: |
الشرقية, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
بناء وتشييد | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1rpPtxZ