• Implements new market segment opportunities and leads the organization through new product launches
• Sets clear procedures - identifying objectives and needs for marketing opportunity
• Co-ordinates with external suppliers, including agencies and research firms
• Monitors market trends and competition activities and proposes counter actions
• Monitors the financial costs and ensures they are in adherence to the marketing budget
• Complies and enforces company policies and procedures applicable to marketing and branding
تفاصيل الوظيفة
2014-09-30 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التسويق | الدور الوظيفي: |
صحة عامة/غير ذلك | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1rqCagR