Provide administrative and clerical support to departments or individuals.
Schedule meetings and arrange conference rooms. Alert manager about cancelations or new meetings.
Manage travel and schedule. Handle information requests. Prepare correspondence and stuff mail into envelopes.
Arrange for outgoing mail and packages to be picked up. Prepare statistical reports.
تفاصيل الوظيفة
2014-09-29 | تاريخ الإعلان عنها: |
الخبر, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
سكرتارية | الدور الوظيفي: |
غير ذلك | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
لبنان; المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/YFYJ46