- Will be responsible for handling the entire process relating toLetters of Credit.
- Corresponding with the LC Operations Departments of all banks toensure that LCs are opened, amended, refinanced and settled in a timely andefficient manner.
- Coordinate with the management of the various subsidiaries with theGroup that have LC requirements and ensure that all the LC requirements of theinternal customers are fully met.
- Developing and maintaining a database and record of all LCs opened, amended, refinanced and settled separtately for each bank.
- Filing and maintaining physical records of all correspondence withbanks relating to LCs.
- Collaborate with the Accounting Department to ensure that all LC transactionsare accurately recorded, accounted for and assigned to specific individualprojects/companies.
- Develop, maintain and distribute ad-hoc reports as needed.
تفاصيل الوظيفة
2014-09-29 | تاريخ الإعلان عنها: |
الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
المحاسبة/الشؤون المالية | الدور الوظيفي: |
هندسة; بناء وتشييد; البناء و الهندسه المدنيه | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المحاسبة/الشؤون المالية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1DRftq7