- The job will be at an e-commerce company based in Jeddah and the customer service agent will answer phone calls and respond to online orders
- Chat with customers online, answer general customer inquiries and requests using email.
- Follow up with shipping companies, help with preparing orders.
- Provide customers with products information.
- Identify, research, and resolve customer issues
Experience:
1-2 years experience of customer service
Should be able to work in mixed environment
تفاصيل الوظيفة
| 2014-09-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
| إنترنت | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| أنثى | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1r7lvNw