- Typing documents in both English & Arabic.
- Organizing and maintaining diaries and making appointments.
- Dealing with correspondence and writing letters.
- Establishing and maintaining filing and Records.
- Producing documents, briefing papers, reports and presentations.
- Making travel arrangements (tickets, hotel reservations and other related arrangements).
- Coordinating office management activities for the executive.
- Receiving and screening incoming calls and visitors.
- Handling some basic accounting functions (recording, payments, follow-up on payment dates…etc.)
- Following-up on the execution of important tasks.
- Any other tasks mandated by the manager.
تفاصيل الوظيفة
2014-06-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
محاسبة ومراجعة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1mEZXD7