To provide secretarial services such as answering the phone, typing, preparing spreadsheets and presentations
To organise diary for meetings and coordinate with clients
To make travel arrangements (flights and hotels)
To ensure smooth running of office through procuring equipment and supplies as necessary
To maintain an up to date contact database for the group.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-02-25 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| سكرتارية | الدور الوظيفي: |
| بنوك | قطاع الشركة: |
| 2014-04-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف سكرتارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1fmFflS